Mina älsklingar har kommit♥

Hej nyss städat klart hela lägenheten och ja man kan ju säga att det tog lång tid mitt rum tog ca 3 timmar. Ska snart plugga lite sen blir det att göra lite mat. Sen måste jag packa eftersom att jag inte kommer vara hemma någon gång imorn eller jo på morgonen men sen efter skolan drar jag, Dilan, Erica, Lovis och våra lärare till skogstorpskolan för att fixa allt till mässan som kommer vara där på kvällen. Så kommer vara på skogstorpskolan från kl:15.00-21.30 -.- kommer vara död efter men som tur börjar vi inte fören vid 10 på fredagar så det ska nog gå bra. Är jätte taggad på att göra något riktigt kul i helgen så får se om det kommer hända någor roligt :D
Mina skal som jag fick idag!






Kommentarer
Postat av: Timothy

Fina :D

2011-11-23 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0