Bio med mamma ikv♥

Hejsan, sitter just nu och kollar på Karatefyllan, garvar så jag tror jag dör. Idag har jag jobbat var sjukt trött och skratta som fan i slutet och efter dä gick Erica och jag tillbaka till skolan och då fick vi veta att vi skulle leka att en var blind,skadad och sen döv. Haha jag fick vara döv och det var sjukt kul faktiskt. Ska snart fixa mig lite sen blir det att ta bussen in till stan med mamma och då blir det att gå på Breaking dawn premiären. Ska bli super kul. Nej nu ska jag fortsätta kolla på Karatefyllan.
Förlåt att jag inte har bloggat men har haft mycket att göra och saker har hänt. Men kommer försöka bloggar mera nästa vecka eller efter fredan får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0