2 November♥

Hejsan, sitter just nu i soffan och pratar lite med mamma och skriver mitt CV till *****, ska snart börja plugga lite men funderar på om jag inte ska ta ett långt och varmt bad innan. Får se. Så idag ska jag inte göra ett skit ska bara ta det lugnt och plugga hela dan. Igår så var jag i stan med Izabella och vi hade super kul, vi åkte in vid halv 11 och var framme typ 11. Efter så åkte jag till Kumla för att träffa Jonte och sen vid 6 åkte jag hem. Jag lägger upp bilder på det jag har köptt senare idag. Just min iPhone är ju sönder som ni vet och jag gick till ett ställe och fråga hur mycket det skulle kosta för att fixa glaset och det kostade bara 700kr så det var inte så farligt. Sen så ska jag ändra så jag får en vit bakgrund och det skulle också kosta 700kr så det blir alltså 1400kr :D Men mamma är så snäll och skulle betala lite åt mig!♥ Fast ska nog tjata lite mera på pappa om att få en iPhone 4, för han sa i Turkiet att han ade tänkt köpa en!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0