Klänningen har kommit♥

Just nu sitter jag och chillar lite ;) haha nej men ska snart ta och äta lite
sen blir det att skriva på so:n som ska in imorn. Idag ska hade jag matte
prov och det gick ju så där är inte alls nöjd med det menmen, man kan inte
alltid vara det. Så var inte på så bra humör men blev på as bra humör när jag kom
hem och såg att min bal klänning har kommit, fan vad den är snygg passade sjukt bra
så det gjorde mig super glad. Nej nu ska jag äta lite puss!<3

tyvärr så kommer inte jag lägga upp klänningen på bloggen så den får ni se dagen
efter balen! Sorry

Kommentarer
Postat av: Wilma♥

Skitfin blogg!

Livet leker! Eller?

2011-05-26 @ 18:33:55
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0