Torsdag♥

HejPåErAlla!
Har nyss duschat och ska snart lägga mig i sängen och kolla lite på TV sen sova,
idag var det skola och aa på bilden gjorde jag inte ett skit för jag nt
fick någon data utom när det var 15-20 minuter kvar sen på musiken så blev jag as arg
för datan jag hade innan på bilden funka inte sen så när Erik tog datan så funka den-.-
Då vart jag as arg och den data jag satt vid då funka inte så jag fick byta data minst
3 gånger x)
Och han typen vi hade bara garva åt mig xd (haha)
Idag va det ingen dans så Izabella och jag ''tog'' några skivor från malin och dansa lite
och så sen drog vi hem.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och somna typ, sen vakna jag av att pappa ringer
så då fick jag inte sova mer :(
Imorn är det fredag och det är så skönt, veckan har gått sjukt fort och det är ju ännu bättre.
Och så är det 3månader med världens bästa kille!♥
Hejdå bloggen :*
ps. gjorde ett inlägg igår som aldrig kom upp för min data fick damp och orka inte skriva om allt
så förlåt om jag var tråkigt igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0