Jocke Med Kniven!!!!!!!!!!!!!!!!!XD♥

Hejsan!
Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar och det tar ju fan 100000år.
HAHA.
Idag så har dagen vart jätte bra, hade ingen matte på morgonen för att jonas
var borta så Iza och jag gick typ runt lite här och där.
Sen på Slöjden hade vi as kul dog av skratt fyfan var nog den roligaste
lektionen idag.
Efter skolan så skulle jag till Gustav med det blev inte så :(:(:(:(
Kommer sakna honom, men får vänta till söndag och det är ju typ nästan en vecka kvar så aa jag får bara hålla ut till söndag :D
Video från idag!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: Tack så mycket!:D

2011-03-07 @ 16:40:03
URL: http://fannyalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0