Jag älskar fredagar♥

Hejsan!
Idag så har dagen vart jätte bra utom att jag gått och haft sjukt ont i huvudet hela dan :/ menmen.
Älskar fan Ulrik idag vi fick sluta 30-35minuter tidigare idag as skönt att komma hem tidigare.
Just nu siter jag och lyssnar på Lady Gagas nya låt, man får den på
hjärnan. Älskar den!
Snart ska jag ta och packa lite saker till Gustav sen ska jag gå och ta en dusch,
sen vet jag inte vad som händer.
Jag vet att jag inte kommer hinna blogga så mycket idag, men ska blogga när jag kommer hem
imorn det lovar jag:D
Nej nu ska jag ta och packa lite puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: ja de ska bli jättekul :D

nej de är inte så bra med mig :/ har nämligen blivit superförkyld så det blev ingen skola för mig idag...

Hur är de med dig då?

2011-03-04 @ 16:06:54
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Postat av: sandra

nej men gud så söt du är, haha. tack så jätte mycket!! :D du är otroligt vacker

2011-03-04 @ 19:46:33
URL: http://sandragranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0