Feber eller va?!?♥

Hejsan!
Har typ nyss vakna, somnade lite när jag kollade på TV.
Idag ska var jag och tog mitt blodprov gick jätte bra
men det jobbigaste var ju att det var så
jävla lång KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
fan va som om alla tanter och gubbar skulle ta blodprov just
idag xD haha
menmen fick det gjort iaf.
Ska snart ut med Dara(hunden) för är så sjukt varm
och behöver komma ut, hatar att ha feber verkligen.
Så får se om det blir skola för mig imorn eller hur det blir,
nej nu ska jag ta på mig jacka och skor och gå ut
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-03-01 @ 20:18:19
Postat av: Beatrice

En fråga bara, är det inte sjukt jobbigt att sätta i löshåret varje morgon? Eller har du satt fast det hos en frisör? :o



Fin blogg btw :)

2011-03-02 @ 16:53:04
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0