Dag 13,14 & 15♥

Mitt drömbröllop.
Hmm, mitt drömbröllop ska vara i Miami vid stranden och så ska killen
vara blond och lång med blåa ögon, sen så ska jag ha en jätte söt kläning
som är lite vit/rosa och killen ska ha något liknande.
Kommer inte på något mer att skriva om det.
En bild på mig själv för ett år sen.
Någonting jag ångrar
Jag tror inte jag ångrar något vad jag vet och kommer på så det är inte så mycket att
skriva om. Eller jo jag ångrar att jag köpa min iPhone 3Gs :/
vill ju ha en iPad & iPhone 4 nu :(:(:(
Men dom blir snart mina tro mig XD hahahha

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg i brunt hår :D

2011-03-11 @ 18:08:47
Postat av: Robert Fernandez

Du ser bra ut! :)

2011-03-15 @ 13:45:03
URL: http://robertfernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0