Bästa kvällen igår!♥

Hejsan!
Har typ nyss kommit till pappa och lyssnar lite på musik.
Ska nog snart ut och ta lite kort för det är så fint väder idag,
as skönt att det inte snöar idag iaf.
Igår så åkte jag hem till Louise vid halv 6 och träffa henne och Izabella
sen drog vi hem till Lollo och kolla på film och sen fixa vi oss :D
Hade jätte kul, sen så gick vi ut till bussen och träffa Victor.
Sen vid typ 8 åkte vi till Oden, sen till gården.
Vi gjorde massa iaf orkar inte berätta allt, men kul var det och måste
göras om snart!
Jag skulle bloggat när jag kom hem igår men Gustav och jag var så trötta
så vi la oss och kolla på film så därför bloggade jag inte något igår.






bilder från igår och tog bilderna från Izabellas blogg!

Kommentarer
Postat av: felicia :D

Lollo :D:D:D

2011-03-19 @ 18:55:51
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Hehe härliga bilder :D Ser ut som om att du hade kul :D

2011-03-19 @ 19:22:39
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0