Söndag♥

Godmorgon!
Har nyss vart nere och duschat, så sjukt skönt var det.
Ska snart fixa lite och sen blir det att sitta ute med lite glass och jordgubbar,
igår så var jag inte på sånt blogg humör kände jag skulle skrivit lite mer om vad jag gjorde
men orkade inte. Men hoppas på att dagen blir bättre idag än igår :D
Senare idag ska jag grilla lite med pappa sen på kvällen drar jag till stan och träffa
Gustav♥ och sover där.
Imorn så är det ju nationaldagen och då händer det inte så mycket för mig ska förlänge om mitt
hår till balen på tisdag. Det kommer nog inte bli så jätte bra men aa orkar inte bry mig ;)
haha en sjukt söt bild på Jennifer i skolan ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0