Ny mobil ?!?♥

Min iPhone har börjat damp helt och hållet nu, jag har typ aldrig täckning mina sms kommer
fan 100år senare och massa skit ibland kan man inte ringa mig. Först trodde jag det var
kortet som man har till mobilen men det var inget fel på det. Pröva den i en annan
mobil och det funka hur jävla bra som helst, funderar på att skaffa mig en ny
kanske iPhone 4 vit eller någon annan. Men pappa och mamma kommer ju då inte
betala om jag känner dom. Menmen köper nog en ny efter Turkiet resan!
Min nya mobil ?

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har också haft sämst täckning!

Sprungit som en galning i huset men hittade fortfarande ingen täckning -.-

2011-06-01 @ 20:09:56
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

gud vad hemsk inga täckning hemma :(

2011-06-02 @ 08:07:49
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad har du för abonemang? Till och från har det blivit likadant för mig idag med min iphone 4, det står "ingen service"

2011-06-07 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0