why me♥

Hejsan, förlåt att jag inte orkat blogga men så fort jag blir friska jag jag blogga så mycket jag
kan det lovar jag :D
Som sagt idag var jag i stan hos en ****** och efter åkte vi till Marieberg för att pappa skulle köpa
ett par saker sen var han snäll så jag fick med mig en stor godispåse hem
när jag kom hem la jag mig i soffan med datan och tog det lugnt. Sen har jag inte gjort så mycket mer
har blivit lite sämre nu pga en sak som jag inte tar upp på bloggen så jag kommer inte bli
riktigt frisk till imorn hoppas bara jag blir frisk snart så jag kan träffa folk och hitta på något kul.
Så imorn blir det nog kanske att vara hemm får se hur jag mår fast kanske går ut lite ändå :$
vem vet ;)hihi.
Want to lie in my bed and never wake up♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0