Sometimes I wonder why♥

Just nu sitter jag och väntar på att mina söta muffins ska bli klara undertiden så kollar jag
på TV. Finns inte så mycket att kolla på men det får la duga ändå.
Idag har jag inte gjort ett skit vakna runt 12 sen gick Gustav och jag och åt lite frukost sen
var jag tvungen att fixa mig och gå till bussen. Imorn så ska jag inte till stan med mina BRUDAR
har verkligen sakna Jennifer och Linda :D
Så ska bli kul att åka in med dom och Izabella till stan, just planerar också att snart åka till GÖTEBORG
för att träffa världens bästa Johanna så ska prata med pappa om att åka ner dit över en helg eller så.
Åker antagligen själv med tåg eller med pappa får se :D
Nej nu ska jag ta ut mina muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0