Dåligt humör♥

Har inte bloggat så mycket idag för att internet knappt funkar uppe på mitt rum och pallar inte ta
med datan ner eftersom jag inte kan lyssna på musik där nere sen så har jag inte var på sånt
bra humör idag. Vet inte varför men känner mig dålig och massa aja. Idag har jag inte gjort ett skit
har vart med mamma och pappa hela dan så inget speciellt har hänt utom att vi kollat
på nyheter om Norge. Det är så sjukt hämska att detta har hänt 91st döda...
Tycket verkligen synd om dom föräldrar som har misat sina barn eller hur man säger :(
Japp inte alls långt kvar till man börjar gymnasiet, känner mig inte alls taggad har typ inge lust alls
att gå gymnasiet vill börja jobba nu :D
Har inte så mycket att säga eller aa skriva just nu ska snart ta och äta något sen vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0