Party Size:s♥

hejsan!<3
Just nu sitter jag och kollar på MTV och taggar till Lördag:D
älska den kanalen!
aja ska snart lägga mig i sängen och sova, så jag orkar
med imorn/idag.
Idag har jag inte gjort så mycket har vart hemma hos pappa
och hjälpt honom och sen drog jag t Iza :)
fan vad vi klaga när vi gick hem, hatar snö just nu vill ha sommar :(

ååh jag vill verkligen så jävla mycket just nu x)
vill ha sommar,pengar,kläder och så vill jag flytta bort från odensbacken:s
fattar inte hur man orkar bo här fattar inte att jag har klara mig i 15 hela år här,
det är helt sjukt det finns inget här det e äckligt fult, och det finns nästan bara
knarkare,alkoholister och massa mer :s
liksom vem fan väljer att flytta hit, aja jag kommer iaf flytta snart hoppas jag om mamma
och dom fixar lägenhet eller hus i stan, det kommer bli så sjukt skönt om vi
flyttar in t stan eftersom jag kan träffa gustav mer och massa andra ist för att
sitta i en rutten buss i 45min för att komma ngn stanns -.-
aja nu ska jag sluta klaga på Odensbacken som e så fin  NOT!!!!

Nej nu orkar jag verkligen inte mer godnatt på er!<3

gjorde nyss den bilden, snygg va :)


Kommentarer
Postat av: johanna

håller med !!!

odensbacken suger pung ..... :s <3

2011-01-07 @ 00:53:42
URL: http://http://bbarajjjohanna.blogg.se
Postat av: victor

säger bara MELLÖSA är paradiset på jorden:D

2011-01-07 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0