Nytt år♥

hejsan!
Just nu sitter jag och värmer mig, är sjukt trött så ska nog lägga mig snart.
Idag så vakna Lollo och jag vid 2 och sen drog vi ner och käka
glass och sen åkte ja hem.

Igår vart det en sjukt underbar kväll med dom jag var med, först träffa
jag iz och sen drog vi t lollo och lämna mina saker och sen drog vi till
victor och träffa david, magnus och victor såklart, där satt dom o
kolla på ngn film som lollo o ja inte fatta xd
sen gick vi ner och fika o massa sen vid 12 drog vi ut och hade kul som fan.
Att fira nyår med dom jag gjorde igår var så underbart hoppas det blir
ett sjukt kul 2011 :D
fast ja kmr fof säg 2010 och skriv det xd menmen
bilder kmr att komma upp sen, men nu ska ja gö annat kyss!<3

igår innan bussen kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0