Fredag in my♥

Hejsan!<3
så jävla skönt med FREDAG nu, veckan har gått as
fort tycker jag, känns som om det var typ måndag igår liksom!
aja, idag har jag vart i skolan och fan vad kul iza
och jag hade på idrotten, vi hade typ styrka(stavning) sak då
och när Ola (våran lärare) inte kolla på oss sluta vi och vila x) haha
så aa jag gjorde iaf typ inget men han kom inte på mig som tur.
Sen på engelskan körde iza och jag sten,sax,påse och kniv hahahahah
och våran lärare kolla på oss och garva, men aa iza och jag är som vi är på
lektioner, iaf när vi sitter med varandra :D
Senare blir det att göra lite mat sen kommer nog iza då blir det att
fixa och lyssna på musik sen ut i ODEN :D
nej nu ska jag göra annat puss!:D

haha här e det ett par killar i skolan som skolka profilen och då
fick dom göra detta haha så söta speciellt victro för han va riktigt sur då xd:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0