Dag 6 & 7♥

Typ av killar jag faller för.

Hmm, det är nog inget speciellt jag faller för hos en kille men
han ska kunna acceptera mina kompisar, han ska ha en underbar personlighet
han ska inte vara någon annan te.x leka cool eller så.
Han ska gilla att mysa och kolla på film, jag går också efter hur dom ser ut
inte bara personlighet, men gillar typ vältränade killar as sexigt :$
och dom ska alltid finns där när man behöver dom och dom ska kunna lyssna
när man inte mår så bra!
Det var nog allt :D



Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag skulle köpa massa kläder,smink och allt som jag vill ha.
Jag skulle verkligen inte bo kvar i Odensbacken eller Sverige tror jag
skulle nog ha flytta till USA eller något vem vet, sen skulle jag ge lite pengar
till barn som inte får så mycket mat och sen vet jag inte :D

Kommentarer
Postat av: Philip

Haha nu kommer säkert massa killar börja träna för att försöka då dig att ''falla'' för dom ;)

Men dom kan ju bara dröm eftersom du har Gustav antar jag ? :D

2011-02-19 @ 19:26:56
Postat av: Anna

håller med den dära Philip säkert några som kommer försöka XD hahah

2011-02-19 @ 19:28:44
Postat av: Fanny

Jag skulle fan bara shoppa kläder haha om jag fick 1 miljon :D

2011-02-19 @ 19:31:06
Postat av: louisebiszczak♦

du skulle få bjuda mig på värsta shoppingturen brush! :D<3

2011-02-19 @ 20:49:37
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0