Fredag♥

Hejsan alla söta människor!♥
Just nu sitter jag och tar det lugnt i soffan med foten högt uppe, var inte alls smart att åka på öppethus igår eftersom att jag idag inte kunde åka till skolan. Jag ansträngde(stavning) mig för mycket igår och det började blöda ganska mycket och jag hade hur ont som helst i natt så har inte sovit så mycket. Så idag ska jag inte alls göra mycket ska bara ta det lugnt här hemma, kolla på film eller något sånt. Får se om jag träffar Izabella en stund senare idag.
Gud vad dagarna går fort alltså, kändes som om det nyss var Oktober men nej nej snart är det jul och jag går bara 2 veckor och 2 dagar till i skolan. Och det känns så sjukt skönt. Längtar sjukt mycket till jul och nyår. Hoppas på att dom två dagarna kommer bli mycket roliga. Jag vet att jag är dålig på att lägga upp inlägg och sånt men det mycket med skolan och sånt så jag hinner inte riktigt med, hinner knappt med mitt eget liv. Så det är lite stressigt men ska försöka bättra mig :) (haha det säger jag varje gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0