Mamma♥

Hejsan!
Vet att jag inte har bloggat något idag men det var för att jag har vart i stan med mamma hela dagen,
och då orkade jag eller jag hann inte blogga innan jag åkte. När vi kom till stan så gick vi och kolla
runt i affärer sen efter dä gick vi till banken för att sätta in pengar och sen blev det att gå och
äta. Var riktigt mysig. Haha sen när vi hade ätit skulle vi gå till Micke och så klar så gick mamma och
jag vilse och det tog minst 30 minuter eller 1 timma innan vi kom fram när det skulle ta 15 minuter xD
Mamma och jag två blondiner passar inte att gå tillsammans i stan :D
Bilder från idag

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

åt ni på coco thai? :)<3

2011-08-02 @ 22:29:20
URL: http://biszczis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0