Fredagsmys för mig själv♥

Gokväll alla underbara bloggläsare! Sitter just nu i soffan och väntar på att pappa ska komma med mat. Blir kebab ikväll mmmmm, det ska bli så gott. Sen efter att jag har ätit blir det att ta en lång promenad sen vet jag inte vad
jag ska hitta på kanske tar ett varmt bad eller något liknande, sen innan jag lägger mig blir det förmodligen film och lite godis så klart. Imorn så blir det att åka in till Marieberg med Izabella och hennes mamma och shoppa lite får se om jag kan ''låna'' lite pengar av mamma eller pappa (a' sen så kanske jag åker till min lilla bby om han är frisk som jag verkligen hoppas på¨att han är :D Nej nu ska jag ÄTAAAAAAAAAAAAA :D
mmmmmmm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0