Sista dagen på lovet♥

Hejsan!
Har nyss fixat mig och ska snart dra till Izabella sen mot bussen. Idag blir det in till stan
och köpa lite kläder och kanske fika lite får se hur det blir.
Igår så bloggade jag inte så mycket var ute och solade sen så kom det massa folk t hos
och massa. Efter dä drog Izabella och jag till mellösa och träffade Louise, Frida och Dennis
sen drog vi till mulleskogen och grilla. Fyfan vad kul vi hade där asså måste verkligen göras
om i sommar eller tidigare. Efter dä så träffade jag Johan,Erik,Oscar,Carl-Oscar och Axel och
vi gjorde inte alls mycket. Var hemma vid 12 typ sen va ja så jälva trött att jag gick och la mig.
Nej men nu har jag inte tid att blogga mera, bilder från igår kommer nog upp senare
idag om jag orkar fixa.
JUST SKOLA IMORN (Y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0