Måndag, bästa dagen eller ?!

Just nu sitter jag och väntar på att Izabella ska komma och sen blir det
att ringa runt lite och så. Sen blir det att dra till gården eller ngt sånt.
Idag vart det ju skola, den hära dagen var lite så där xD
Både tråkig och rolig, men aja, igår så färga jag min utväxt och det blev som det
blev är inte jätte nöjd men ska kanske färga en gång till idag så
jag får det som jag vill eller så blir det på tisdag sen ska jag inte färga håret mera
tror jag eller jo när det kommer utväxt och så men det räknas inte :)
syns inte så mycket men man ser ju att det inte finns ngn utväxt!

Kommentarer
Postat av: Aldijana

Aahh allt e bara braa :*

Sjdåå??

2011-04-04 @ 21:09:10
URL: http://bebowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0