LångFredag♥

Hejsan!
Just nu ligger jag i sängen med en kliande näsa och svullet öga(y'
Vilken jävla toppen fredag asså eller inte..
Aja idag har jag inte alls gjorde så mycket hjälpt pappa och sen vart med Izabella
och vi cyklade runt i Oden som vanligt och snacka massa skit ;)
Hah nej men vi satt och prata om balen och valborg, måste ju säga att jag är
klantig. Fick damp på min mobil för den dampa sönder och då blev jag arg och skulle
bryta av den men då när jag ''höll'' på så hörde jag ett ljud och tänkte  ''NEEEEEJ''
när jag kollar på mobilen så är det en jävla spricka. Så nu har jag fått en spricka i min
älskade iPhone :(
Inge kul men den syns inte så mycket som tur.
Nej nu ska jag nog ta och kolla lite på TV och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0