Jag kan flyga kan du ? :o

Just nu sitter jag och DUNKAR musik och har
det najs :)<3
har inte gjort så mycket idag utom skolan då
fyfan va jobbigt det var i skolan idag, seriöst fyfan va lågt :s
aja orkar inte bry mig mer!
Han är skit borde fan dra åt helvete -.-
Senare vid 5 drog jag till ica med evve :)
haha hon hade handla ''mycket'' så ja fick ta hennes påse :)
Snart ska ja fixa mig o träffa evve sen kyrkan och träffa alla söta folk.
nu ska jag ner och fixa puss;*<3




Calle tack för att du finns för mig, du är en ängel
och du betyder så sjukt mycket för mig, utan dig
aa vet inte, skulle fan inte klara mig utan dig!
Du är bäst, Älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Calleballe :*<3

Men sluta!

Du är så söt, det är ju du som är ängeln inte jag, klart jag finns för dig samanttha,

vet att det har vart jobbigt och jag har

vart vid din sida helatiden.

Jag skulle vilja bo i örebro så jag kunde få träffa dig 24/7 !

Älskar dig med





ps: du förkännar en bättre kille än den dära ***** liksom vem fan gör så!

2010-09-10 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0