Hos Philip med Calle :D♥

Hejjs :)<3
Just nu sitter jag hemma hos Philip ska nog sova här tror ja
om jag orkar x)<3
Jag blev as glad när jag kom till Philip eftersom Underbara
Calle♥ var där när jag kom :D
Aja, calle åker hem imorn : (
tråkigt, men han kommer nog på höstlovet och hälsar på
hemma hos mig :)<3
Imorn är det skola och ska boka tid hos rektor
pga att jag vill byta skola, ska nog åka och kolla på ngn nästa vecka
får se, nu tänker la alla vf göra det när det är sista året :s
liksom jag hatar vår skola man får bara onödiga problem av
att gå där, och jag orka inte mer så jävla jobbigt !
Så nu vet alla varför!
Men nu ska jag kolla runt här och så
puss // Samanttha,Philip & Calle♥

oj vilken bild jag hitta på philips data XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

GÅ PÅ MELLRINGE om du ska byta :)<3

2010-09-12 @ 20:40:23
Postat av: Anonym

fan skit i mellringe gå på lillåns skola den är bäst !´!! :)

2010-09-12 @ 20:50:40
Postat av: Sanna

Lyssna inte på dom börja inte på dom skolorna dom suger ta engelbrekt! :D

2010-09-12 @ 20:58:45
Postat av: louisebiszczak

Nej samanttha du får inte byta skola !!!! :(<3

2010-09-12 @ 21:18:58
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0