Godmorgon folket :D

Jut nu sitter jag i sängen och kollar på tv och lyssnar på
musik, ska snart ner och duscha, sen blir det att
åka eller gå ner till ica och hyra film och köpa godis till ikväll :D
ska mysa x) hahaha

igår va man på gårn med
Iza(www.izabellaodenmarck.blogg.se) & Lollo(www.louisebiszczaak.blogg.se)
vi hade jätte kul x) men det dålig va ju att vi itne fick dunka musik x)
sen skulle iza hem och hon ville inte gå sj
så vi gick med henne t kyrkan sen drog lollo och jag inte där, va as tråkigt
sen höll hon på att missa bussen, sen drog ja tbx t gårn sj :Oxd hahaa
så vaj a med oliver och markus sen victor och dom :D<3
va as kallt ute när jag gick hem :o

idag blir det att va med iza och sen kolla på fotboll :D<3
tror det är HOIF mot Lekeberg :D
sen på kvällen blir det att mysa (:

bjuder på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Markus<3

hallå jag försökte ringa dig igår varför svara du inte :o<3

2010-09-04 @ 12:22:10
Postat av: johanna

söt du är :)

2010-09-04 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0