BÄSTA DAGEN♥!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan!♥
Kom typ nyss hem eller det kanske va för en halvtimma sen
men skit samma!
Idag så har jag och min klass vart i stan :D♥
Först skolla vi på bio, hahah största porrfilmen hah nej
men aa den var bra, sen efter det drog ja o brudarna och käka
på La Baguette(stavning) hade jätte kul där :D
Sen efter det gick vi till valstugorna. Iza Frida Jennifer och Jag hade Kristdemokraterna
eller vad dom nu heter. Iza och jag tog massa knappar som dom hade och
från dom andra också x)♥
Centern hade sötast :D♥ DEN VA ROSA !!! :D
Aja efter det så drog vi och Shoppa :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
jag köpte inte så mycket jag små shoppa lite :D♥
Men det kommer upp en bild på vad jag köpte och sen massa andra :D
Har inte så mycket att säga, är typ trött har ont i huvudet allt e segt.
Vill ha vinter så ja får ha min söta jacka : D
Nej nu skaj ag äta lite och sen plugga.
 PEACE OUT!♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA:D

Lätt bästa dagen!

Vi är bäst brudar8D

2010-09-14 @ 18:29:53
URL: http://ffridasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0