mmm...♥

myss du har man nyss duschat, fast lite fail faktist :o
när jag skulle tvätta mig så tog jag fel dusch tvål
så jag tog min låsas pappas tvål xd
ahaha så jag luktar som en kille -.- mys
fast man kan ju tro att jag har duscha med en kille ;)
haha dä ni x)
aja, snart ska jag nog gå in i mitt rum och kolla på TV :D
och sen ska jag prata i telefon tror ja, men ni får
inte veta med vem xD
hahah :D<3
Nej nu orkar jag inte blogga mer bjuder på en AS SNYGG
bild på mig och iza från skolan :D<3


Kommentarer
Postat av: linus abooowww:P

haha jag vet vem du pratade med;P

2010-10-27 @ 06:42:30
Postat av: Anonym

söt ni var

2010-10-27 @ 16:18:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0