Jag kanske inte vill säga♥

Hejsan!
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 11.40 s¨å jag kan
åka till skolan, haha orkade inte vara med på språket så låna
izas cykel och cykla hem. Är så jävla trött har bara
sovit en timma :((((
trodde fan att jag skulle dö på matten, sen på non så var ja as
sur och micke med (min lärare asså) och då sa jag
'' Fan va alla ska va på fittigt humör då''
Då dampa han sönder och kasta ut mig XD hahahah
så fick sitta och vänta på att dom skulle sluta, as tråkigt
efter som jag glömde min mobil hemma :((((
Aja, nu ska ja la lyssna lite på musik och sen dra <3
När jag kommer hem måste ja plugga :(
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt :D

2010-10-18 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0