Hiss & Diss♥

iPhone 4
Den är så jävla snygg, måste ha en.
Jag har en 3gs tror ja men aja den e as dålig och
ful. Så snart blir det att skaffa en iPhone 4


Dennis blogg
Älskar hans blogg, han är så rolig när han göra
sina video inlägg. Så tycker att alla ska följa
hans blogg. www.dewide.se

Lauren Conrad
Älskar hennes hår & leende.
Hon är så sjukt söt, fattar inte att man kan vara så
söt som hon är.




Spencer Pratt
Han är så omogen så vet knappt vad jag ska skriva.
Hatar honom, han är så elak mot alla 24/7
Så han får massa - av mig !!!!


Omogna Personer
Omogna personer som säger saker och är sjukt
falska mot andra. Dom som är så har inget liv,
dom är bara avis på alla andr, därför
snackar dom skit om andra. Och sånt
pallar inte vi.

Pedofiler
Jag hatar verkligen pedofiler, tror många gör det.
Varför ska det finns pedofiler det är inte bra att
ha det ååh, blir så arg på sånt folk som inte har
något liv.

 


Kommentarer
Postat av: linus abooowww:P

as coolt juh:P

2010-10-10 @ 16:09:29
Postat av: victor

Lauren Conrad är inte bara söt snygg å sexig oxå;)<3

2010-10-14 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0