Godmorgon♥

Har nyss fixat mig så tänkte att jag skulle blogga
lite innan jag drar till skkolan.
Förlåt att jag typ inte blogga ngt igår
men orkade verkligen inte, vill ändra på min blogg
sjukt mycket så får la ta och fixa det nu i veckan
och så måste jag klippa & färga mitt hår :D<3

Igår så gjorde inte jag så mycket vart att vara inne tills
någon kom och hämta ormen, om ingen hade hämtat den hade inte
jag gått till skolan XD hahah
Men sen vid halv 8 gick evve och jag till ica
så jävla kul men så sjukt kallt ute :o
Men nu ska jag ta och hämta mina saker och gå :D<3
Puss!

HAHAH Just måste säga en sak, igår på So:n så skulle
Bengt leka/vara ett djur som va på ngn fråga och
då satt jag typ nära honom och sså typ hoppar han fram vid borde
vid mig och typ halv skriker XD
hah tror ni jag blev rädd eller, XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0