Valborg va bäst :D<3

hejj:D<3
Valborg igår va sjukt kul :DD<3
började med att Iza och jag gick till evve o fixa lite,
sen drog vi t bussen :D<3
När vi kom dit och skulle ringa Amanda :D<3
så kom ett par poliser och börja snacka och kolla så vi inte hade med oss sprit
och så. Dom sa att vi skulle ta upp det vi hade i väskan för dom
tyckde den va tung(men det va ju för jag ahde kamera och pepsi med)
aja så tog jag upp pepsin, och så.
Sen gick vi till campingen, sen ringde amanda och sa att dom va vid
färjan så vi gick det.
HAHA vi gick fel två gånger typ XD
aja, senare på kvällen blev iza dålig :(((
så hon åkte hem sen va det jag evve joel och några mer
typ emil,simon o några mer :D<3
Senare vid typ 10 elr ngt kom det några och då förstörde dom allt -.-
aja sen kommer jag inte ihåg mer av kvällenXD,$<3
men den var ändå bäst.
puss på er alla <3
Tack för kvällen<3

hha vilken jävla bild på mig asså XD<3

orkar inte lägga upp mer bilder <3
MEN TACK FÖR KVÄLLEN  (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällen själv :D<3

2010-05-07 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0