har ont : ((

sitter och har sjukt ont i min hals : (((
känns som om den är sjukt svullen, kan typ inte äta ngt.
ikväll skulle man t gårn men blir inte så, ska ska nog sanrt t ica och hyra
en film och bara mysa hemma<3

idag har det var en sjukt jobbig dag, alla ungarna var så jävla jobbiga att
man bara ville döda dom -.-
men det var ju sista prao dagen och det var skönt : DDD<3
När jag kom hem fick jag städa -.-
(tack pappa)

Imorn är det YEAH festivalen :DDD<3
Fan taggar sönder kommer bli sjukt kul :D<3
ska gå med massa ruliga folk :D<3
Kul att se Adept igen :D<3
Men nu ska jag ta en kopp TE och se om min hals blir bättre
harre gött bloggar mer ikväll kyss ;*<3

bild på när jag var blond sist ;D<3

Kommentarer
Postat av: bella!

åh, yeah festivalen! Skulle velat gå!

Spelar inte hbs också?

2010-05-28 @ 21:26:30
URL: http://zie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0