GodMorgon Folket :D<3

Idag är det ju morsdag så ska fixa mig och åka hem till mamma en stund :D<3
Sen efter det vet jag inte vad som händer.
Har typ gått och blivit sjuk : (((
kan inte äta något elr typ prata, och det e så jävla jobbigt :(((
men det blev dåligare igår när jag va ute.

Igår var det ju YEAH FESTIVALEN : DDDDDDD<3
fyfan va det var kul :D<3
fast i början sög det som fan -.- ville bara åka hem XD
haha Men sen när CV börja spela blev man inte lika trött,
iza och jag hade sjukt kul, och ås dampa vi på dom som var längst fram
hhahahaha XD serri.
Adept ägde ju då SÖNDER!!!!!
Fyfan va dom var bra, hah jag ville längst rfam men alla sa att det var svårt
jag bara neh då ;)
sen kom jag längst fram och hade sjukt kul : DDDDD<3
hah 3gången jag fick se dom och den här gången va som BÄST :D<3

Men nu ska jag fixa mig och massa så puss på er ;*<3

bjuder på bilder XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0