förlåt :c<3

Hejj alla sötisar ;)<3
Förlåt att jag inte bloggat på ett tag : ((
men har haft sjukt mkt att göra
har praoa sen efter det så har jag vart jätte trött.
Men nu orkar jag ;)<33

Idag är det FREDAG:D<3
så det blir snart att ta på mig och sen träffa lite folk tror jag :D<3
Idag så praoa jag på Lekis med iza:D<3
vi hade as kul, utom när ett par killar slåg oss på rumpan :((
har jätte onte nu XD
Olle var jätte söt hah, Sen pussa iza jag Erik och Olle XD<3
haha Erik ville ha massa pussar så söt e han ;*
Aja, ska fråga björn om jag kan få praoa där för det var mycket roligare ;*<3

Snart är det YEAH festivalen :D<3
hha kommer bli sjukt kul, ska gå med massa :*<33
men nu ska jag gå och fixa mig puss ;*<3

Haha hitta as gamla bilder på mig XD<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0