bara för jag vill..

Hallå alla söta!
Idag har dagen vart sjukt seg och tråkig.
Det har regnat typ hela dan så har knappt vart ute eller ngt.
Vid fem träffa jag evve så vi drog ut ett tag och sen träffa joel.
Det va massa kallt ute och jag ville bah hem.<3
Vi satt typ ute i 2-3 timmar ;s

Just nu sitter man och har feber, jätte kul.
ska nog snart lägga mig i sängen och kolla lite TV ;D<3
Hoppas det finns något bra att se ikväll.

Igår va man hos Philip<3 och det var kul o mys : D<3
hah, kanske lite segt i början menmen.

Nästa vecka så ska jag på prao -.-
och jag vill inte vara där jag ska va. Så ska nog byta o praoa i stan.
Orkar inte skriver mer nu.
Puss<3
ps. Blir nog blond nästa vecka,

haha hitta en gamal bildXD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0