Ny blogg :D<3

<3

idag var det skola -.- och vi hade kemi prov, det var inte svårt

men jag hade inte pluggat,så det var lite svårt XD:$ haha<3

aja jag skrev mkt ändå :D<3

efter skolan gick man hem med Iza och magnus :D<3

han sa att han inte skulle prata för än han kom

hem till iza men han klara sig inte länge xD<3

Snart jag ska fixxa mig och ringa iza och sen gårn :D<3

Aja, vill färga mitt hår nu ;oo
vet att jag typ nyss gjort det elr nyss och nyss va ett tag senXD<3

men saknar att vara blond :'(((((((<3

JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!!!!!!!!!!

fan va den här sommaren kommer bli kul

känner jag på mig:DDDD<3333333

aja puss :D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötast! <3

2010-03-28 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0