Sjukt varmt idag!!!(h'

hejsan!
Just nu sitter jag med mamma och kollar på hus, vi hitta elr jag
hittade ett jätte fint hus i stortorp elr va det heter :D<3
fast vill ju bo i Örebro :)<3

Idag har jag vart hos Älsk<3
När vi kom till fellingsbro så träffade vi hans kompisar
och sen hans bror som körde oss hem, och sen så va vi hemma hos han
en stund, sen gick vi ner och träffade hans kompisar, haha
en av hansk ompisar va as rolig, sen vid sex så åkte
jag hem, vill inte det :( <3

imorn så blir det nog talangen med Evve :)<3
och sen på torsdag bio :D<3
Kan veckan bli bättre:)<3
klart den kan bli om jag skulle få va med Kennie hela tiden
skulle allt va bra :$:D<33333
men nu ska jag dra puss.

Dagens outfit!
Tröjan - H&M
Kortbyxor - Carlings(stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0