Just nu...

... sitter jag och lyssnar på musik och harre bra,
det är så jävla varmt i mitt rum så jag veti nte vad jag ska göra,
ska sanrt sminka mig och fixa håret, sen dra ner t ica med evve o hyra en film
undra vilken det blir :)<3
Så ikväll ska jag mysa o harre gött.

Det är så jävla skönt att gå utan allt smink som jag brukar ha XD
så idag har jag gott utan smink :oo
aa dä ni XD hahahah Det trodde ni inte om mig XD
haha ne skoja klart ni tror det.

Imonr vet jag inte vad som händer, mamma och jag skulle flyga till
Umeå för att åka till Anders mamma mn det blir inte så, så dt blir la att chilla hemma.
Hoppas att det är sol ute så jag kan sola i min nya Bikini :D<3
Men om det regnar ska jag fråga pappa om vi kan åka och lämna min kamera som han
har sagt 10000000gånger -.-
aja den funkar lite iaf :D<3
men nu ska jag ta på min kläder och så puss :*

bilden är typ tagen för två månader sen ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0