Godmorgon!

hejsan!
Just nu sitter jag i sängen och snackar med Victor,
han och jag ska åka och bada om det blir varmt så nu
får det bli sjukt varmt XD<3
Ska snart ner och fixa mig och sen gå till ica med pappa,
orkar fan inte gå, gick as mkt igår XD<3
haha, jag e lat. I know!!!

Senare ska jag till evve och vi ska aa göra ngt kul ;)<3
asså jag känner att jag bah skriver onödiga saker men det
orkar jag inte bry mig om för jag e på ett sjukt bra humör idag ;)<3
dä ni!!!<3

Imorn kommer Älsk hit :o<3333
Så bli kul/mys att träffas igen :*<3
Älskar dig Kennie!

Men nu ska jag ta på mig :s
så vi hörs alla, alla som läser min blogg är BÄST!!!
kom ihåg det XD<3

hha orkar inte ta nya bilder så det blir en när jag hade brunt hår ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0