La vie est si difficile à comprendre parfois, et ma vie n'est apparemment pas compris, Merci à mes a été si incroyablement bons amis qui m'aident quand j'ai mal<3

hejsan!<3
Har nyss vaknat xd haha<3
och så är jag på så mkt bättre humör ju också<3
ska snart äta lite sen åka till ica och handla, sen ikväll blir det
att ha mys kväll med mamma (Y)<3 ( me like )

Just nästa vecka så ska kanske evve bo hos mig :D<3
haha fatta evve bo hos mig i en hel vecka, det kmr bli as najs
vi kommer ha så jävla kul, om hon nu får men vi hoppas
på det bästa :D<3

haha jo jag måste berätta om min dröm xd ahaha
jo jag hade fått ett jätte gulligt barn (kille) hah och min mamma och pappa
var jätte glada över att jag hade fått ett barn och pappan va          haha
dä får ni inte veta ;9<3 aja det var min dröm och jag längtar till
jag får mitt barn, fast kanske inte nu men senare :D<3

jag vet att jag e supper cool på bilden xd hah<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns alltid för dig gmn<3

2010-07-29 @ 18:51:21
Postat av: jag fattar inget :o

du kan inte skriva på svenska där uppe elr cp :S

jhaha nej skoja :*<3

2010-07-29 @ 18:51:59
Postat av: Klara :)

du är så söt gmn :)<33

vart har du köpt den gråa tröjan? (a) <3

2010-07-31 @ 00:13:36
URL: http://klaraeklund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0