Jag e TJOCK XD hahahahah NOT!!!!

hejsan alla små folk XD<3
Idag har jag inte gjort så mkt har vart i katte med
iza XD och det vattnet var as skönt, synd att det inte var så många
folk man kände där :/
haha, sen när alla hade gått upp så va det bah iza och jag i
vattnet typ och då gjorde jag ÅRETS FÖRSTA TOPPLESS bad XD haha
för skönt asså, sen kom victor,mirre och sam och så fick jag skynda mig och ta på
min min bikini överdel;)<3

Aja, innan jag kom i så satt jag och snacka med iza medans hon va i vattnet, haha
det tog mig typ 15-30 minuter sen va jag i XD<3
Hatar att bada just nu pga mitt jävla sår som jag har fått på mitt ben XD
men jag tycker ändå det e fett coolt XD haha<3

Imorn tror jag att det blir att åka till Lillån, men är inte säker
på det men hoppas :D<3
Snart ska jag fixa mig och sen träffa evve, så puss på er :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0