hoppas hoppas:o<3

hejjsan!<3
just nu sitter man och snackar med Evve(mittmongobarn) och
hon e seg inte ja xd<3
ska snart träffa henne och då ska vi t ica sen blir det sova
i husvagn så fuck youXD<3hah

idag har ja vart i stan och shoppa lite, hitta nt min bikini så blir
att åka t marieberg när ja orkar xd<3
har shoppa tre dar i rad -.-xd

aja, imorn så blir det att färga håret och sen träffa Linus som
jag inte träffat på 1000år om man inte räknar med igår men det säger
vi att det nt räknas XD<3

aa har nt mkt at skriver mer än att Marcus kommer hem på Lördag :D<3w
haha, har sakna honom :$:)<3
Så aa, så kan det hända men nu skriver ja bah saker som ingen bryr sig om
så, puss på er :*<3

ååååh OMG!!!!!111
ZAC EFRON E BAH SÅ SNYGG:o<333333333333333333333
hahah XD


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

du zac efron är typ så min :'d

<3

2010-07-16 @ 22:49:48
URL: http://louisebiszczak.bloggplatsen.se
Postat av: anonym.

hej, kan bara börja med att säga att jag läser din blogg ofta och tycker väldigt stakt att den är intressant. jag kollade nyss på bilderna från stockholm, och såg att du hade en blå väska, är det svea? puss och kram

2010-07-17 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0