Godmorgon folket (h' <3

hejsan!
har typ nyss vaknat av alla sms XD<3
och ska snart gå och äta, igår va det typ sjukt trök i början
men senare blev det kul, mitt hår blev lite cp fast det såg ändå bra
ut, fast det regnade lite ;)<3

haha innan talangen så skulle evve och jag gå över en bro men jag vågade inte
för när jag gick på den så kände jag att det börja skaka :o
och så kom det ett tåg och jag trodde att jag skulle döXD
haha så vi börja springa över bron som om vi var största idioterna XD ahhahaha

Idag vet jag inte vad som händer mamma ville att jag skulle med till Fellingsbro för att träffa
hennes kompis men jag orkar inte så ska va hemma :)<3
Vill att det ska va varmt så man kan åka och bada :o<3
men nu ska jag äta frukost pusssssssssss! :D

haha söt bild:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0