Godmorgon folket :D<3

Just nu sitter jag i sängen och äter min Risifrutti :D<33333333
ååh asså det är så sjukt jävla gott XD
hah skulle nästan kunna leva på det :D<3

Aja, igår va man i lillån och träffade
älskling en stund sen skulle han åka bort :(<3
sen vid typ fem elr ngt tog evve och jag bussen till stan sen fick vi vänta
på att våran buss skulle komma, och så

Och igår så var jag arg för mkt, och jag tänker inte säga
varför jag va arg :D<3
haha, ehm imorn så kanske jag ska träffa Marcus och Andrew
om dom nu kmr.. <3

aa idag blir det nog att träffa evve :D<333333
men innan det ska jag till kumla och köpa ngt till moppen -.-
fattar inte varför pappa inte kan åka sj, aja han säger
bara det e din moppe och massa skit XD<3
haha, men nu ska jag ta och äta upp min Risifrutti :D<3
puss!<3
just jag har färgat mitt hår :D<3
bilder kmr ikväll :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0