Fellingsbro to day!!<3

hejsan!
Just nu sitter jag och gör inget, ska snart platta mitt hår :D<3
Idag blir det att åka till stan coh gå runt lite med mamma för måste köpa
hår färg, sen ska vi till Fellingsbro, så det blir la att vara där hela dan tror jag <3
Sen efter det ska jag nog träffa evve :D<3
Skulle Nattbada med Victor idag men det är så jävla kallt ute :(
så han och jag får ta och göra det någon annan dag,
som jag verkligen tagga till det XD<3

Igår va men I lillån och träffade Andrew och Marcus, det var sjukt varmt
och jag pallade inte va där XD
haha dom säger att ODEN är bonde by elr va jag ska säga, haha men dom
ska ju då inte säga något XD haha
aja,  sen när vi skulle gå till ngn typ så höll jag på att gå på en DÖ ORM!!!:o
asså jag trodde jag skulle dö, hatar ormar fyfan
KAN INTE SVERIGE TA BORT DOM:O:(
aja, sen tog vi bussen vid 11 t stan tror jag XD
sen när vi kmr t stan så hade vår buss exakt åkt så det fanns ingen buss
och jag trode inte vi skulle kma hem :$XD<3
Men sen kom Tobbe och André och hämta oss (TACK:*)
aja, dagen var iaf bäst ;)<3

Imorn blir det att städa husvagnen -.- JÄTTE KUL!
hah aja, sen efter det kanske jag drar till Lillån ;D<3

Men nu ska jag fixa mig puss!
Dagen outfit kmr upp när jag kmr hem ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0