Söndag♥

hejsan!<3
Har nyss fixat mig och så och ska snart ta på mig lite
kläder och gå t mamma, idag blir det att åka in t stan och göra
massa med mamma,hennes kille och hans dotter tror ja.
Kommer bli jätte kul, hoppas jag :D
Igår gjorde jag inte så mycket var och sjung för massa folk as tråkigt,
var så jävla trött så ville bara gå hem.
Sen när man kom hem satt man och snacka med älsk jätte länge.
Imorn vet jag inte om jag ska på prao eller om jag ska dra t skolan och
plugga lite känner att ja måste plugga, så får se hur det blir, senare ska jag
nog hem t älsk :D<3

Förlåt om jag inte har bloggat så mycket :((((
men måste göra om min blogg hatar den just nu och det gör
att jag inte har lust att blogga ett skit, får se om Izabella kan hjälpa
mig idag eller någon gång nästa vecka!<3
Men nu kan jag inte sitta här och blogga puss!:D

bjuder på bilden -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0