sitter och...♥

fixar mitt hår just nu, känner att jag har lite tid på mig men ska nog
klara det :)
idag var ja på trafikcenter sen drog ja t m-berg o shoppa lite medans pappa
köpte julklappar till mig, fyfan asså ja ska aldrig mer gå på m-berg själv när det
finns tiggare där :o
När jag skulle vänta på pappa ute kom det en tiggare och putta och massa på mig och jag blev typ
as rädd och börja skrika sen kom det en kille och skrek åt tiggaren och fråga
hur det gick med mig och massa seriöst, jävla tiggare -.- PALLA dom kan ju fan
dra åt helvete ju!!!!!
aja sen åkte ja o fixa naglarna och nu fixar ja mig :D
Men har inte tid nu puss hej :D

jag just nu, har inge smink och palla inte visa mig då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0